fredag 30. desember 2011

NYTTÅR 2012

2011 
har vært et år hvor det har skjedd mye. 
Begynte å blogge!!!! Det har vært kjempegøy å treffe så mange hyggelige her i bloggland. Har sett så mange flotte ting som er kreert av dere , fått mye inspirasjon og fantasien har blitt satt i sving.
Takk til dere alle.

Har i det året som har gått tilbrakt mye fritidfjellet og hytta. Elsker det stedet og tilbringer så mye tid som mulig der. Siden vi har alle fasiliteter så er det enkelt å dra og være der. Vakker natur og fremfor alt ro. Utrolig mange motiver å ta bilde av og man kan gå lange eller korte turer langs elven eller i fjellet.

Har laget masse morsomme ting. Cupcaceluen var nok den søteste. Kaptein Sabeltann genser. En hel masse votter av forskjellig sort. Gøy. Det blir nok flere votter i det året som kommer også. 

Begivenheter i det året som gikk. 
Feiring av bryllupsdag i Madrid i oktober. Veldig hyggelig.Da fikk jeg mitt nye digitale speilreflekskamera. Veldig fornøyd.
 VM i Norge Oslo var en opplevelse. Var i sentrum en kveld. 
Vi var en tur i Paris og bodde på vårt vanlige 
hotell Le lavoisier,et romantisk lite hotell i gangavstand fra sentrum. 
Påskefeiring og bursdagsfeiring på hytta med mann,jentene mine og barnebarn. Herlig. 
Eldste barnebarnet var RUSS
Veldig morsomt var at jeg meldte meg på en gryteklubyttering. Nå er jeg den stolte eier av 4 flotte grytekluter laget av 4 forskjellige dyktige personer.  
Rakk å ha noen få dagers adventsfeiring på hytta.  med lys ute og inne. Synd det ikke ble tid til en tur i romjulen.

Oscar følger oss selvfølgelig alle steder

Vi gjerne få ønske alle som er innom her et strålende Godt Nytt År 2012. 
Håper alle holder seg friske.
Syns det er veldig hyggelig med kommentarer så fortsett gjerne med det.


15 kommentarer:

  1. Riktig godt nytt år til deg også! Takk for bloggfølget i 2011!

    SvarSlett
  2. Ja det har skjedd en del i 2011 :D Du har virkelig vært aktiv må jeg si :) OG ja vi begge begynte jo å blogge nesten samtidig, det må jeg si har gøy, ikkeminst å ha noen å dele ting med! Er nok ikke alle som kan skryte av at de har en mamma som blogger, hehe :D

    Ønsker deg, din mann og gærne/søteste Oscar om et fortryllende godt nyttår! Må det bringe mange positive opplevelser og mye glede!

    Stor klem fra minstejenta di <3

    SvarSlett
  3. Hej Berit.
    Flotte collager - dejlige oplevelser du / i har haft i 2011.
    Jeg vil ønske dig og dine kære et rigtig godt og lykkebringende nytår.
    Tak fordi du er blevet "en del af min hverdag" blogven.
    Tak for 2011 - vi blogges i 2012.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  4. Riktig godt nytt år til deg også!

    SvarSlett
  5. Så fine bilder Berit .
    Godt nytt år til deg og , klem fra Marit.

    SvarSlett
  6. Så flott kavalkade du har laget!
    Morsomt med slike tilbakeblikk :)
    Takk for et fint år, og et herlig bekjentskap!
    Såå glad for å ha blitt kjent med deg både her inne, og utenfor bloglandia.
    Du er ei flott dame!

    Gleder meg til å se mer til deg i 2012 :)

    STOR KLEM

    SvarSlett
  7. Godt nytt år!

    Så mange flotte bilder du har tatt!
    Fotografering er en god hobby som gir mange gleder og fine turer.
    Gratulerer med stativ, karbon?

    SvarSlett
  8. Godt nytt år!

    Så mye fint du har strikket.
    God helg,
    klem :O)

    SvarSlett
  9. Så kjekt å besøke bloggen din! Har meldt meg på som følger og gleder meg til å følge deg.
    Vet en hos meg som ville bli begeistret for en slik Sabeltann-genser.

    Lykke til videre med bloggingen!

    SvarSlett
  10. Hei igjen! Hvis du skal gå på fotokurs, kan jeg anbefale Oslo Kameraklubb - det var veldig lærerikt og en inspirerende lærer. Jeg kom heller aldri så langt at jeg fikk lest bruksanvisningen til kameraet, så jeg tenkte at det var like greit å gå og lære det i praksis. Nå gjenstår bare masse øving, øving, øving... :-)

    SvarSlett
  11. Så kjekt at du ville være med på konkurransen inne på Epla!
    Koselig med litt kjentfolk der inne. :-)

    SvarSlett
  12. Ser ut som du har hatt et fint år, mange fine bilder her :)
    godt nyttår til deg og dine også, klem.

    SvarSlett
  13. Gratulerer med premien inne hos meg.
    Det blir morsomt å følges ad i bloggeland i året som kommer også. =)

    SvarSlett
  14. Forresten, du må sende meg adressen din på epost til meg, så jeg får sendt gevinsten. Epost finner du på profilen min og i innlegget om hvem som vant. Ha ei fin helg. Klem ToneB

    SvarSlett
  15. Hei Berit!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg:)
    Ja, `samboeren` min er virkelig flott! Finnes ikke maken!;)
    Så fin cavalier du har! Elsker den rasen!!:)
    God helg til deg!
    Klem, Janni:)

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen