torsdag 29. desember 2011

Gaver

Julegaver. 
Jeg strikket (uten mønster) en NORSK lue. Mannen ville gjerne ha en norsk lue så da ble det det.

Skikkelig norsk!!! Tror han ble fornøyd.

Siste votteparet ble ikke ferdig så det blir romjulsvotter.  
Den heldige så den første halve på julaften.


Av gaver fikk jeg (siden jeg også har vært veldig snill!!!) :

Kamerastativ og kameraveske

Lærebok om å ta bilder.Gleder meg til å lese den .
Og så Reflexlinse(eller hva det heter)
Krystalllysestaker. 
De er virkelig lekre på et pent dekket bord 
(uten røde lys)

Måtte bare sette dem et sted for ledig plass i skapene er det ikke, det må lages.!!!
SPA Gavekort . 
Aromamassasje 50 minutter !!!!. Gleder meg veldig.


Roterende skjærebrett. 
Det skal bli spennende å prøve det.
Akkurat nå holder jeg på med et vottepar str. 2 år,
 i cerise og rosa.

Ønsker dere alle en fortsatt god romjul.







5 kommentarer:

  1. Ja, du fikk mange flotte gaver syns jeg!! Det fikk jeg og, hehe :O) Du får kose deg når du utforsker eller nyter gavene dine :)

    Stor klem :O)

    SvarSlett
  2. Godmorgen Berit.
    Rigtig flot hue du har strikket til din mand.
    Flotte gaver du har fået i julegave.
    Tak for din kommentar på min blog.
    Ønsker dig en god torsdag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlett
  3. Så flotte gaver du har fått.
    Ønsker deg ei fortsatt fin romjul.
    Klem ToneB

    SvarSlett
  4. Kamerastativ står på ønskelista mi - ja, ikkje lista til neste jul altså - så eg får sjå kor langt pengane eg fekk til bursdag/jul rekk...
    Ha ei fin romjul!

    SvarSlett
  5. Så mye fint nytt , nissen er en snill kar.
    Men du,,, med den flott lua må jo mannen din på alle ski og idrettstevner som finnes i hele verden(det mener nå jeg) he he ,bare tuller men lua er knall.

    Godt nytt år til deg og dine , klem fra Marit.

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen