lørdag 14. januar 2012

Januar 2012

Et nytt år har startet og med det en ny votteproduksjon. Kjempegøy med votter ,helst med variasjon.


Startet med et par Samevotter. Syns det er flotte ,rene og samtidig fargerike.

Deretter en type selbuvotter i flott rødt og hvitt.

Har såvidt begynt på en ny selbuvott i svart og lilla.

Fikk en ny ide av de andre bloggerne, nemlig SKYSCARF...eks. HER og Lea Redmond
Man strikker været hver eneste dag i hele året og så får man et 
HIMMELSKJERF


Det blir spennende å se hvordan det blir til slutt.



Har spandert blomster på meg selv. Siden jeg har fjernet all julepyneten ble det litt tomt og stusselig.
En flott hvit Hortensia 
og en potte med mange løk av Mucari,.Det blir mange så blå blomster på stilk. Nydelige når de springer ordentlig ut. 

Ønsker dere alle som er innom her 
et fantastisk nytt bloggår 2012. 
Veldig hyggelig med kommentarer fra dere.



6 kommentarer:

  1. Fine votter du har strikket! Er også spent på det paret i svart og lilla. Alltid kjekt med votter, spesielt med mønster. God søndag!

    SvarSlett
  2. Og vottedillaen fortsetter ser jeg, hehe :) Morsomt med mange forskjellige farger og tradisjonellt mønster, litt moderne og gammelt på en gang :)

    Ja ble tomt her og etter at vi fjerna julepynten, litt godt også da, for da ser det litt ryddigere ut :) Våre julestjerner lever jo enda av en eller annen merkelig grunn, haha :)

    Følger deg trofast videre i 2012, haha :) Fant ut at jeg la ut mitt første innlegg den 22 mars.2011, så rett før deg :)

    Kleeem :O)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte votter! De samevottene ble jeg nyskjerrig på!

    SvarSlett
  4. Så fint håndarbeide , det er så lekkert med gammelt godt mønster i fine farger.
    Samevottene er utrolig nydelige.

    Ha en super dag , klem fra Marit.

    SvarSlett
  5. Så mange fine votter du strikker:) Likte samevottene spesielt godt.
    Fin blogg du har med mye fint:)
    Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  6. Nydelige votter, særlig samevotten likte jeg godt!
    Gøy med himmelskjerf - ingen har maken. Så hvis jeg går i byen til neste år og ser en dame med himmelskjerf på, regner jeg med at det er deg og går bort og sier hei! Jeg strikker mitt av restegarn. Synd det går så sakte jeg har bare lyst til å strikke mer, men - bare 1 stripe om dagen...
    Ha det godt!

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen