tirsdag 3. april 2012

GOD PÅSKE.
Påskeferie. På fjellet. På hytta.
Påskeliljer
hører påsken til. Disse vakre sterkgule liljene. De er så rene i formen. De små er søte men disse store er bare MÅ HA i påsken.


Her på fjellet samler vi krefter. Har hatt strålende sol hver eneste dag fra nesten skyfri himmel. For det meste kuldegrader, men en sterk vind opp mot storm som går gjennom marg og bein. Har ikke turt å sitte ute i solveggen av frykt for å bli forkjølet. Krysser fingre for at vinden løyer og at jeg kan bli litt solbrent på nesetippen. Mannen og villdyret er ute nå, de er ikke redd for forkjølelse eller andre ting.

strålende sol


 Snøvær, det snødde vannrett.

 Elven er såvidt blitt isfri og man kan igjen høre suset fra elven. 
Litt snø er det fortsatt igjen, men noe skiføre er det definitivt ikke her på Synnfjell.

Stjernehimmel. 
Endelig fikk jeg til å ta bilde av en stjerne!!!

Aftenstemning på terrassen. Grillen er på plass. Man må vel ha grillet mat hver dag !! 
Stampen har også vært i bruk hver dag, både i sol, snøvær og storm.
Ferie er herlig.

Ønsker der alle en Riktig GOD PÅSKE enten dere er hjemme, på fjellet eller ved sjøen.






4 kommentarer:

  1. Jammen deilig med påskeferie :O)

    Veldig fine de sommerfuglene du hadde heklet (om jeg la sammen to pluss to riktig, så var det du som hadde heklet de til din datter, så bilde i bloggen hennes..!? :O)

    God påske til deg også!

    SvarSlett
  2. Åhh savner hytta!! tro jeg blir med neste gang uansett hvilken form jeg er i.. (om jeg ikke har det helt jævlig da) for ser jo ikke ut som jeg blir bedre med det første :S
    Flotte STORE påskeliljer!! Har fått kjempefin blomsterbukett selv av min kjære :)
    Får håpe vinden gir seg der oppe.. sånn at du får litt farge i kinnene og på nesa :) Kos dere masse og nyyyyt!!

    Stor klem :)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder fra en skjønn hytte!

    God påske! Kos dere masse!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Hei hei!

    Så koselig med hilsen inne hos meg.
    Blir så glad for alle fine kommentarer som
    strømmer på :)

    For noen fine bilder du har tatt. Likte spesielt
    godt bildet av stjernehimmelen, så fint.
    Ser ut som dere har hatt det fint i påsken.
    Her har vi koset oss hjemme, godt det også.
    Deilig med ordentlig familietid og tid til å gjøre
    koselige ting med ungene.

    Ønsker deg en fin uke.

    Klem fra Ida

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen