lørdag 24. mars 2012

Hjemme igjen!!

Hjemme igjen !! Herlig


Velkomstblomster
Flotte røde roser og så de hvite som jeg liker så godt 
men ikke husker navnet på.

Fikk også en flott "glassbøtte" med hank med påskeliljer i.


Ble utskrevet fra sykehus i går ...i god bedring. Har nå holdt på en måned med denne lungebetennelsen. Fikk antibiotikakur i 14 dager først og var i bedring, sluttet med antibiotika og bare halvannen dag etter så var jeg mye dårligere og ble lagt inn. Har gjort en hel masse undersøkelser for å utelukke diverse. Konklusjonen er en seiglivet lungebetennelse. 
Nå vil jeg bare bli bra,skal fortsette med kur i en uke til. Gleder meg til å bli helt frisk, for nå har jeg vært dårlig i 1 måned.
Har ikke strikket en maske på himmelskjerfet mitt denne måneden , så får vel lage en liten markering der !!
I dag er det helt nydelig vær  med strålende sol. Våren er deilig og gleder meg til det grønnes ordentlig og blir god varme i luften.
Ønsker dere alle en herlig helg.



6 kommentarer:

  1. bli bra igjen......er det en sang som heter..og det synger jeg for deg nå:) Håper å se dere på Blå i Mai:)

    SvarSlett
  2. Huff, det var litt av en tur. Riktig god bedring til deg. Kos deg hjemme med flotte blomster

    SvarSlett
  3. Du store min, det var ikke småtterier. Håper du blir raskt frisk igjen nå og blomstene var vel fortjent. God bedring! :)

    SvarSlett
  4. Så godt du er på bedringens vei! Jeg kjenner også mange som har slitt med luftveiene i vinter, og det har tatt lang tid å ble bra. Vel fortjente blomster i alle fall.

    Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  5. Ja godt du har kommet deg hjem endelig!! Nå har du skremt oss nok for en stund syns jeg!! Det er på tide at du blir frisk nå mamman min :)
    Håper det ikke tar så lang tid :)

    Glad i deg :) Stor klem :)

    SvarSlett
  6. Hei høpp!!

    takk for koselige ord fra deg:)

    håper du blir fort frisk:)God bedring:)

    Nyt søndagen!!

    klem Linda:)

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen