torsdag 26. januar 2012

Dag 3, skinnfellkurs

Tredje gang på skinnfellkurs. 
Like spennende og like hyggelig.I dag fikk de fleste av oss dekorere skinnet. Lærer Britha hadde med stempelblokker og tekstilfarge. Tekstilfargen ble blandet i riktig nyanse.
 Maling Tekstilfarge. Gråfarge med litt brunt i slik at det ikke blir for hardt. 
Stempler i mange fasonger.

Både figurer som sauer, fugler geiter, mange flotte border,hjerter og mange andre motiv.




Maler som kan legges på for å få et inntrykk av hvordan det blir.

Mønster/bilder som hører til på en skinnfell er bl.a. :
Alle elementene som er viktige i livet, som vann, luft,dyr, natur, kjærlighet, Kvinnekraft !! Mann og kvinne .
Har jeg glemt noe nå ?

*****************************************
*******************
 Nå kommer det bilder av det noen av de andre deltagerne på kurset holder på å lage. Syns det er utrolig mange flotte ting.








***************************************************
*************************************
*********************************
 Til slutt kommer det noen bilder av min skinnfell. Så langt kom jeg i dag. Nå mangler det å lage brudekant. Håper at jeg blir ferdig neste gang, da er det nest siste gangen på kurset.






Supert kurs.



3 kommentarer:

  1. Å, så fin! Det ser veldig vanskelig ut. Blir spennende å se sluttresultatet!

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint det blir , det må være gøy og lære dette .
    Jeg viste ikke at det fantes sånne kurs , men det ser vanskelig ut og en må vel ha en bøtte med tålmodighet for at det skal bli så fint.

    Ha en fin helg Berit , klem fra Marit.

    SvarSlett
  3. Noe så fantastisk stilig!
    Tror aldri jeg har verken sett eller visst om dette håndarbeidet.Det å dekorere fellen,altså. Det var virkelig flott!
    Og de stemplene var fantastiske,tenk å ha hatt noe sånt til scrapbookingen min:D
    Jeg aner ikke hva en brudekant er,så nå gleder jeg meg til fortsettelsen:)
    Ønsker deg en riktig trivelig helg:)

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen