onsdag 10. april 2013

Votter begynner vel å bli i seneste laget nå, men man kan nok få bruk for dem litt til.
Strikket i Falk, svart og mørkerødt
Har også strikket et par fingerløse vanter. Deilige å ha på.

Trengte et futteral til kameraet mitt til å ha i vesken. Det er ikke alltid at det er greit å ha med kameravesken og for å beskytte kameraet så lagde jeg dette . Må fore litt mer i "lokket" ellers så er jeg ganske fornøyd med resultatet. Har brukt borrelås for å lukke..





Ønsker alle som titter innom her en fortreffelig onsdag.
Stor klem fra
Berit


3 kommentarer:

  1. Votter kan man få brukt for hele sommeren, det kommer jo litt an på hvor en er og hvordan sommeren blir.
    De fingerløse var stilige.
    Det var lurt med futterale til kamera, det er stadig ett problem og en vil jo gjerne ha det med seg.
    Jeg liker å ha det i veska hvis jeg er på folksomme steder, da har jeg bedre kontroll.
    Ha en strålende vårdag Berit.

    SvarSlett
  2. Veldig fine votter du har strikket :O)

    SvarSlett
  3. Så fine votter, og et kjempesøtt og praktisk fotoetui:) Ser du har vært innom påskeuglene du også, de er så søte. Jeg har laget 3 nå og har planer om enda flere etter hvert.
    Ønsker deg ei fin uke videre:)

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen