lørdag 5. mai 2012

Invitasjon til kaffe.
Fikk invitasjon til kaffe hos yngste datteren og hennes kjæreste i dag. Hun inviterte fordi hun ville gjøre litt stas på sin mor som den 1.mai ble alderspensjonist. 


Fikk servert kaker og kaffe og fikk 
et nydelig kort 
med veldig hyggelig og rørende hilsen. 
Fikk også 2 forskjellige stempel  og stempelputer 
med forskjellige farger. 
Stemplene hadde inskripsjonen:
laget med omtanke og varme av Berit
    og :
               Håndlaget av Berit Stormarken.





Så nå kan jeg sette stempel på kortene jeg sender i forbindelse med bloggersalg og gaver. Veldig flott.
Vi hadde en veldig hyggelig kaffestund min mann og meg sammen med de 2.
Takk for oppmerksomheten begge. 
Glad i dere. 
Stooooor klem.

Nå skal jeg ta fatt på min pensjonist tilværelse, det blir spennende. Har så mye jeg har lyst til å gjøre.
Tid til familie. Mer av hobbyene mine. Mer på hytta. 
Såååå mye jeg vil prøve.

8 kommentarer:

  1. Å så snill datter du har ,den kaka fikk mine tenner ut på en svømmetur .

    Flotte stempel og kort , det er så hyggelig å bli satt pris på.

    Marit.

    SvarSlett
  2. Så omtenksom og snill datter...... Jeg har også en datter som nå har kjøpt seg hus sammen med kjæresten og de flytter inn i juli.....jeg gleder meg til å komme på besøk der...en ny epoke!

    Lykke, lykke til med pensjonisttilværelsen!

    SvarSlett
  3. Så omtenksom og snill datter...... Jeg har også en datter som nå har kjøpt seg hus sammen med kjæresten og de flytter inn i juli.....jeg gleder meg til å komme på besøk der...en ny epoke!

    Lykke, lykke til med pensjonisttilværelsen!

    SvarSlett
  4. Ja, når man har en mamma som deg så må man jo gjøre litt stas på henne!! Var jo ikke så mye det i dag da :) Bare en liten hilsen :)
    Ja det gleder meg og at du nå endelig har muligheten til å kunne gjøre de ting som gleder deg, uten å tenke på om du skal på dag-kveld eller nattevakt!

    Vi er kjempeglade i deg også mamma/svigermor :)

    Stor klem <3

    SvarSlett
  5. Gratulerer som pensjonist! Det er kjekt å ha dagen fri til egne gjøremål, planlagte eller impulsive. Regner med vi kan følge deg her på bloggen.

    Ønsker deg lykke til!

    SvarSlett
  6. Maria er så gooo!
    Men du har virkelig fortjent Å bli gjort stas på :-)

    De stemplene er jo bare så fiine!

    Ha en fin dag!
    Stor klem

    SvarSlett
  7. så fin stämpel med namn..den skulle man ha haft!! Va långt våren har hunnit till dej..ser att vinbärsbuskarna har knoppar..o häggen blommar..här är det bara början ännu!! Kram

    SvarSlett
  8. Så hyggelig med kake og fine gaver :O)

    Og veldig hyggelig at du likte kortet,
    ha en fin dag!

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen