mandag 9. april 2012

Påskearbeider.

En hals i burgunder


og et par sokker i off white.

Har ikke vært så veldig produktiv, har begynt på etpar andre ting som ikke er ferdig enda.
Har hatt gjennoppfrisknings undervisning av strikking for min eldste datter ,samt lært henne litt nybegynnerhekling slik at hun kunne lage en blomst til strikke skjerfet sitt. Hun syns det var kjempegøy. Mor syns det er morsomt at nå begge døtrene plutselig har blitt interressert i hekling og strikking. Trodde i mange år at de aldri kom til å få samme interresse som meg. De har begge vært kreative med maling ,tegning og søm, men det er liksom ikke det samme.
Kjempegøy!!!

Nå er påskeferien over og har hatt noen deilige dager til å slappe av på og samle krefter. 

Får se hva slags prosjekt jeg skal begynne på nå.....eller kanskje fullføre noe av det jeg har liggende.

Ha en flott uke.


6 kommentarer:

  1. Du lager så mye fiint!

    Håper påskeferien har vært fin og at dere har kost dere :-)

    Ja, gullungene er veldige like foreldrene.
    De kan ikke lyve fra seg dem ;-) klemmer

    SvarSlett
  2. Ja, sånn er det når man har kreative barn!! det er jo fordi de har en kreativ mor.. :) Nei, vi har jo begge drevet med hvert vårt.. men nå har vi begge tid til å lære noe nytt :) Alltid gøy å lære nye ting.. jeg var bare skeptisk siden det ikke gikk så bra da jeg var yngre.. men nå er jeg jo mye flinkere til sånt.. i hvertfall til å forstå det, eller tolmodighet er vel det mest riktige å si :) Nå er bare problemet mitt at jeg skulle klart å lære fortere, haha :)

    Du har som alltid lagd veldig fine ting :) Viktig å slappe av å kose seg litt og da.. kan ikke bare holde på med håndarbeide hele tiden :P

    Stor klem :)

    SvarSlett
  3. Det var fine ting du har strikket!
    Klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  4. Det er koselig å ha noen å strikke sammen med! :) Jeg pleier alltid å ha et lite påskeprosjekt, broderi eller strikking, men i år droppet jeg det. Mamma er ikke i form til håndarbeid for tiden, så da satte vi fokus på kos i steden. ;)
    Fine ting du lager som alltid. :)
    Ha en finfin uke.
    KLEM

    SvarSlett
  5. Hei høpp Berit!!

    Ja så gøy når de også får interesse for det..Godt de har en mamma som kan lære de..Min mamma må jeg lære,etter selv å ha lært det på you tube hi hi:)

    Nyt helgen med dine:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Så fin hals fargen likte jeg godt ,du er så flink med håndarbeide .
    Det må være fint å ha deg som mamma som kan hjelpe til.

    Ha en fin kveld , Maritklem.

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen