tirsdag 15. november 2011

Ferie

Ferie igjen !!!! 
Må bruke opp ferien  for dette året, 2011. Sparte ferie hele våren i tilfelle jeg skulle noe spesiellt. Men skulle ikke noe som ikke kunne dekkes opp av vanlig fri. Deilig med ferie sånn uten grunn!!. Da går selvsagt turen til fjellet.Pakket sammen hele hobbyrommet mitt og fyllte bilen til randen. 
Fikk akkurat plass til villdyret og buret hans. 
Kjørte i tåke nesten helt hjemmefra og til hytta. Det var heldigvis ikke spesiellt glatt selv om temperaturen vareierte fra + 1 til minus 5. Siste bygda før fjellet hadde minus 5 grader , men da jeg kom til hytta var det 0. Ikke snø men litt frost på bakken. Den snøen som kom på fjellet sist vi var her er borte men værmeldingen sier at vi kanskje får litt snø mot helgen. Jeg er godt skodd!!!
Rim på gresset på myra og såpass frosset at man kan gå der.


Elven er fortsatt åpen men det er noe is langs elvebredden og der vannet er stillest.






Villdyret på tur. Han går ikke han drar, så han nesten har mistet selen sin.



Strålende sol fra skyfri himmel men ikke veldig flott solnedgang så det blir nok ikke like bra i morgen.


Takk for hyggelige meldinger fra dere. Alltid koselig.
Ønsker dere en god tirsdag





3 kommentarer:

  1. Masse flotte bilder av hytta og nærområdet :) Merkelig at det erlike flott uansett årstid der oppe :) Du får kose deg med hobbyting der, jeg sitter med mine hobbyting her :) Gi oscar en ekstra klem fra meg :O)

    Stor klem :O)

    SvarSlett
  2. Vakkert!
    Kos deg godt i ferien:)

    SvarSlett
  3. Nydelig bilder! :O)
    Kos deg med hobbyting og ferie.
    Klem :O)

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen