onsdag 2. november 2011

Bytteringgryteklut


Nå har jeg fått min 4. gryteklut i gryteklutbytteringen. 
Fra gunnilla 
Den var kjempefin i de fargene jeg ville ha. 

Trist at det hele er over nå. Det var hyggelig å vente på å se hvordan den neste grytekluten var. Syns at det har vært gøy å se så mange forskjellige og flotte grytekluter. Tusen takk for de jeg har fått og for hyggelige kommentarer. 
Må nok hekle meg noen av dem.

Dette er nr. 1 av de gryteklutene jeg har mottatt.

Dette er nr. 2

Dette er nr. 3
baksiden


Dette er nr 4


Disse har jeg laget og sendt
Nr 1


Nr. 2

Nr. 3

Nr. 4











3 kommentarer:

  1. Du har både fått og selv lagd kjempemange fine lapper!! Skal snart bli med på en sånn runde jeg og, hehe :) Gi meg et halvt år til, så skal jeg bli flinkere :)
    Tilslutt får jo folk en enorm samling av grytekluter da, haha :D

    SvarSlett
  2. Både du og andre har vært flinke og heldige her ja!!!! Skikkelig stas å være med på denne bytteringen syns jeg, og så artig å sjå alle de forskjellige gryteklutene som har blitt tryllet fram!!!
    Jeg skal forresten bli førskolelærer når jeg blir stor :0)

    SvarSlett
  3. Ikke umulig at det blir en ny runde neste år...
    Fine grytekluter du har fått og sendt (den rød er min :-) )

    SvarSlett

Hyggelig at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen